مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:412022-11-20بين الملل

اتهام پراکنی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران با ژست گفت وگو مدارانه


دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، با اتهام پراکنی مجدد علیه ایران در نشست گفت وگوی منامه، مدعی حمایت این شورا از گفت وگو برای رسیدن به ثبات در منطقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، در نشست موسوم به طرح های ابتکاری خاورمیانه برای حل و فصل منازعات در چارچوب  نشست گفت وگوی منامه که در و نقش آن در ایجاد ثبات در بازار انرژی پرداخت.

به نوشته وبگاه خبری اخبار الخلیج ، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (یکشنبه، 20 نوامبر) در خصوص توافق هسته ای ایران گفت: درباره توافق هسته ای ایران، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواستار آن هستند که هر ساختار امنیتی منطقه ای جدید برای تحقق ثبات مطلوب در منطقه، باید منافع همه را در نظر بگیرد .

 وی در ادامه با اتهام زنی مجدد به ایران، گفت: بسیار مهم است که رفتار ایران در بی ثبات کردن منطقه از طریق برنامه هسته ای و موشک های بالستیک و حمایت از حوثی ها و شبه نظامیان دیگر در سراسر منطقه متوقف شود .

الحجرف با اشاره به حمایت شورای همکاری از گفت وگو برای رسیدن به ثبات، تاکید کرد: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج [فارس] می خواهند که ایران یک شریک مسئول در این منطقه باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام پراکنی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران با ژست گفت وگو مدارانه

اتهام پراکنی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران با ژست گفت وگو مدارانه