مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-20سياسي

بیمه واحدهای پرورش دهنده طیور جدی گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیمه واحدهای پرورش طیور به جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی ناشی از هرگونه حادثه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار داشت: متولیان امر در خصوص بیمه واحدهای تخم گذار و گوشتی اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته وی؛ بیشترین خسارت های ناشی از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سنوات گذشته مربوط به واحدهای پرورش طیوری بوده که بیمه نداشته اند.

وی با اشاره به احتمال شیوع آنفلوانزا در فصل سرد سال، متذکر شد: کارشناسان مورد تأیید دامپزشکی با حضور در برنامه های مختلف صدا و سیما در راستای  معرفی این بیماری، راه های انتقال و پیشگیری آن صحبت نمایند تا آگاهی بخشی لازم صورت گیرد و بتوانیم از فصل زمستان به خوبی عبور نماییم.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: در راستای ایمن سازی و جلوگیری از ورود پرندگان مهاجر به مراکز پرورش طیور، سازمان جهاد کشاورزی موارد مرتبط با این موضوع را گوشزد نماید.

به گفته وی؛یکی از مهمترین راه های جلوگیری از ورود پرندگان مهاجر، غیر قابل نفوذ بودن انبار هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه واحدهای پرورش دهنده طیور جدی گرفته شود

بیمه واحدهای پرورش دهنده طیور جدی گرفته شود