مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-20سياسي

بخش عمده ای از آشفتگی شهری تبریز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز است


عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این که بخش عمده ای از آشفتگی فضایی در شهر تبریز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز است، اظهار کرد: اگر بناها بر اساس حداقل های پروانه قانونی ساخت و ساز ساخته شوند دیگر شاهد فضای آشفته شهری نخواهیم بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این که بخش عمده ای از آشفتگی فضایی در شهر تبریز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز است، اظهار کرد: اگر بناها بر اساس حداقل های پروانه قانونی ساخت و ساز ساخته شوند دیگر شاهد فضای آشفته شهری نخواهیم بود.

فریدون بابایی اقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ایراد ساختار شهرداری در حوزه نظارت بر پروانه های ساختمانی، گفت: ساختار شهرداری به گونه ای است که قسمت صدور پروانه با قسمت نظارت بر آن فرق دارد.

هرچند که معاونت شهرسازی شهرداری ادعا می کند که بر روی تمامی پروانه های صادر شده نظارت دارد ولی وظیفه حوزه خدمات شهری است که به ساختمان های بدون پروانه نظارت کند.

وی افزود: وقتی در جلسات کمیسیون شهرسازی به مسئول حوزه خدمات شهری می گوییم که چرا بر روی ساختمانی که پروانه برای چهار طبقه دارد شش طبقه کار شده است، می گوید که بدنه نظارت این حوزه سواد ندارد تا مفاد پروانه ساختمانی را بداند و آن ها را بررسی کند و بگوید که تخلف اتفاق افتاده است! وی خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از آشفتگی شهری تبریز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز است

بخش عمده ای از آشفتگی شهری تبریز مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز است