مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-20سياسي

اجرای 260 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در شهرستان درمیان


جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اجرای بیش از 260 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در سطح شهرستان درمیان با شعار محوری بسیج خدمتگذار ملت ایران در هفته بسیج طرح ریزی شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: اجرای بیش از 260 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در سطح شهرستان درمیان با شعار محوری "بسیج خدمتگذار ملت ایران" در هفته بسیج طرح ریزی شده است.

سرگرد پاسدار محمد حسین فولادی، امروز یکشنبه 29 آبان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: برای شناخت حقیقی و درست از بسیج و تفکر بسیجی باید به کلام امامین انقلاب در مورد بسیج و بسیجی مراجعه شود تا شناخت درست حاصل شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) می فرماید: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند؛ تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد ، تصریح کرد: مقام عظمای ولایت نیز در مورد بسیج می فرمایند: بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها یا در جایی دیگر بیان می کنند بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین است ؛ لذا در شرایط کنونی کینه که توسط دشمن و پیاده نظام آنها در اغتشاشات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 260 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در شهرستان درمیان

اجرای 260 عنوان برنامه توسط رده های بسیج در شهرستان درمیان