مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-20سياسي

انتقال آب از دریای عمان به 3 استان کشور


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به برخی استان ها خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اظهار داشت: خوشبختانه انتظار داشتیم کشور از لحاظ علمی، فنی و اقتصادی در حفظ محیط زیست اقدامات خوبی را انجام دهد و صنایع مختلف در حوزه مسئولیت های اجتماعی جهت حفظ محیط زیست برنامه های خوبی را اجرا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر همت بلندی در مجموعه صنایع پتروپالایشی و … شکل گرفته و بازسازی و نوسازی بخش های مختلف این صنایع جهت کاهش آلایندگی های محیط زیستی آغاز شده است.

همچنین جهت بازچرخانی پساب ها گام های خوبی برداشته اند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: نمایشگاه امروز نخستین نمایشگاه بعد از دوران کرونا بوده که شرکت های داخلی حضور چشمگیری داشته اند و در نمایشگاهی که برای اردیبهشت برنامه ریزی شده شرکت های بین المللی مختلفی حضور خواهند یافت.

اسقاط یک خودرو به ازای تولید 4 خودروی جدید وی در پاسخ به پرسشی در زمینه سرانجام اسقاط خودروهای فرسوده گفت: این مساله بخشی از قانون هوای پاک است و ساماندهی های خوبی در این زمینه شکل گرفته و اصلاحیه ای در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از دریای عمان به 3 استان کشور

انتقال آب از دریای عمان به 3 استان کشور