مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-20بين الملل

اهمیت سفر مقامات اتحادیه اروپا به قزاقستان از منظر «تاکایف»


رییس جمهور قزاقستان سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از «آستانه» را از نظر تقویت تعامل بین دو طرف، بسیار مهم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از قزاقستان بازدید و با قاسم ژامرت تاکایف ، رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

تاکایف ضمن ابراز خوشامدگویی به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سفر وی به قزاقستان را از نظر تقویت تعامل بین دو طرف بسیار مهم ارزیابی کرد.

بنابر سخنان وی، توافق نامه مشارکت و همکاری گسترده بین قزاقستان و اتحادیه اروپا منجر به آغاز مرحله جدید تعمیق روابط بین دو طرف در همه زمینه ها شده است.

رییس جمهور قزاقستان ضمن استقبال از تماس های سطح بالا بین این کشور و اتحادیه اروپا، به سفر بسیار سازنده چارلز میشل ، رییس شورای اروپا و گفت وگو  با اورسولا فون در لاین ، رییس کمیسیون اروپا اشاره کرد و گفت: فکر می کنم در مورد بسیاری از مسائل همکاری بین یکدیگر، به تفاهم رسیدیم.

تاکایف همچنین از یادداشتی که در مصر توسط نخست وزیر قزاقستان و رییس کمیسیون اروپا امضا شده استقبال و خواند و گفت: در مورد چالش های مشترک با اعتماد و احترام متقابل گفت و گو می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت سفر مقامات اتحادیه اروپا به قزاقستان از منظر «تاکایف»

اهمیت سفر مقامات اتحادیه اروپا به قزاقستان از منظر «تاکایف»