مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-20سياسي

اسلامی: تصویب قطعنامه علیه ایران پاسخ محکم به همراه خواهد داشت


رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش ازاین همه گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

- رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: پیش ازاین همه گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشییع 370 شهید در آبان 1361 و 23 هزار شهید استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: مردم ایران همیشه در صحنه های مختلف سربلند بوده اند و مردم اصفهان نیز در 25 آبان 1361 در آزمون ایثار در دفاع مقدس سربلند بیرون آمد.

وی افزود: عملیات محرم بیش از یک هزار شهید داشت که بیش از 700 شهید آن برای استان اصفهان بود و مردم در آن روز 370 شهید را بدرقه کردند.

رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: هم اکنون اصفهان بیش از هزار خانواده دارای دو شهید و حدود 60 خانواده دارد که 3 شهید را تقدیم این انقلاب کرده اند و حتی خانواده هایی آن روز فرزندان خودشان را به جبهه اعزام می کردند که یک فرزند داشتند و همان یک نفر هم به فیض شهادت نائل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: تصویب قطعنامه علیه ایران پاسخ محکم به همراه خواهد داشت

اسلامی: تصویب قطعنامه علیه ایران پاسخ محکم به همراه خواهد داشت