مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-20اجتماعي

ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز از آمادگی پلیس برای مدیریت و روانسازی ترافیک عصرگاهی خبر داد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اظهارکرد: ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت 6 صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت 7 تا 7:30 به اوج خود رسید.

پس از آن نیز رفته رفته از حجم آن کاسته شده و در حال حاضر تردد در اکثر معابر تهران به حالت عادی بازگشت و به شکل روان در حال انجام است و تنها به شکل نقطه ای در برخی از معابر از جمله خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا میدان تجریش شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که از ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت 16 آغاز شود، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از آمادگی لازم برای مدیریت و روانسازی ترافیک عصرگاهی برخوردارند و لازم است که شهروندان نیز با پلیس همکاری کرده و از تردد غیرضروری به خصوص با خودروی شخصی در ساعات پیک ترافیک پرهیز کنند.

شریفی درباره وضعیت ترافیک معابر تهران در صبح امروز نیز اظهارکرد: امروز بزرگراه شهید نواب صفوی دارای پرحجم ترین ترافیک صبحگاهی بود و به طوری که شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه از انتهای بزرگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟

ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟