مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-20سياسي

فعالیت های جهادی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه: فعالیت های جهادی یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است، گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی 3 هزار و 600 جهادگر بسیجی مشارکت دارند.

- زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه: فعالیت های جهادی یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است، گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی 3 هزار و 600 جهادگر بسیجی مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: طی هفته بسیج بیش از سه هزار برنامه در سطح نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می شود.

وی بیان داشت: بسیج و سپاه در تمام مقتضیات زمانی در کنار مردم بوده و برای دفاع از خاک کشور با جان و دل تلاش می کند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بسیج از بدنه مردم است و همه مردم بسیجی هستند و مردم در این تشکیلات که یادگار حضرت امام است سهم بزرگی دارند.

کرمی با بیان اینکه مکتب بسیج، ظرفیت ها و مجاهدت های بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید انعکاس و تبیین شود، ابراز کرد: باید این رشادت ها به خوبی در جامعه منعکس شود.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 در استان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده گروه های جهادی و جهادگران از رزمایش اقتدار جهادگران و جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهادی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است

فعالیت های جهادی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است