مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-20فرهنگي

سومین نشست فعالان سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود


سومین نشست فعالان سواد رسانه ای در ایران، صبح امروز یکشنبه 29 آبان توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین نشست ملی هم اندیشی فعالان سوادرسانه ای کشور، صبح امروز یکشنبه 29 آبان از سوی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

سعید پورابوالقاسم معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این نشست تخصصی به هم اندیشی، تبادل نظر، ارائه تجربیات و ایده های نوآورانه و خلاقانه و بررسی چالش ها و ارائه راه حل های حوزه سواد رسانه ای اختصاص دارد.

وی افزود: مهمترین هدف نشست های ملی هم اندیشی فعالان سواد رسانه ای کشور را استفاده از نظرات، دیدگاه ها، تجربیات و ایده های نو فعالان حوزه سواد رسانه ای در بخش خصوصی، سازمان های مردم نهاد و متخصصان این حوزه برای حل مشکلات و چالش های سواد رسانه ای در کشور و ارائه راهکار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گسترش دامنه فعالیت های مرتبط با سواد رسانه ای این وزارتخانه عنوان کرد.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس مصوبات و ابلاغیه های مرکز ملی و شورای عالی فضای مجازی، متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نشست فعالان سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود

سومین نشست فعالان سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود