مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-20اقتصادي

حمایت 150 میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان های کرمانشاه


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهمنامه ای بین این مجموعه و بنیاد برکت از حمایت 150 میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان های کرمانشاه خبر داد.

- سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره اقدامات انجام شده به منظور توسعه دانش بنیان ها و واحدهای فناور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به لزوم حمایت هر چه بیشتر از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تفاهم نامه ای با مبلغ 150 میلیارد تومان میان پارک علم و فناوری کرمانشاه و بنیاد برکت به امضا رسید.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده شرکت ها و واحدهای فناور می توانند تسهیلات با نرخ سود پایین دریافت کنند که میزان نرخ سود برای تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان چهار درصد و برای تسهیلات بیشتر میزان نرخ سود حداکثر به 10 درصد می رسد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات ارائه شد به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان تسهیلات در طولانی مدت تا پنج سال قسط بندی خواهد شد.

آزادی اشاره ای به برگزاری رویداد تانا در استان کرمانشاه کرد و گفت: این رویداد در تاریخ 9 آذر ماه با حضور یازده شرکت دانش بنیان، صنایع، واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی، نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 150 میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان های کرمانشاه

حمایت 150 میلیارد تومانی در حمایت از دانش بنیان های کرمانشاه