مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 01:052022-11-19اجتماعي

دفن نشدن زباله مهم ترین مشکل زیست محیطی شهرستان زاوه


رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست زاوه دپوی غیراصولی و دفن نشدن زباله ها را یکی از مهم ترین مشکلات زیست محیطی این شهرستان برشمرد.

- محمد مظلوم پناه در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از استاندارد نبودن تنها زباله گاه این شهرستان و دفن نشدن زباله ها گفت: آن قدر زباله تولید می کنیم که حاشیه شهر، زمین های کشاورزی و.

مملو از پلاستیک های رها شده است.

وی از تلاش برای مدیریت پسماند و کاهش تولید زباله در شهرستان با برگزاری دوره های آموزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری زاوه پیگیر زمین دیگر و اخذ مجوزهای لازم برای زباله گاه جدید در این شهر است.

رییس نمایندگی حفاظت محیط زیست زاوه عنوان کرد: نه تنها وضعیت زباله گاه شهرستان اصلاً مناسب نیست، بلکه زباله ها دفن نشده و روزانه حجم عظیمی از زباله ها روی هم تلنبار می شوند.

وی تصریح کرد: زمین های کشاورزی اطراف زباله گاه مملو از پلاستیک هایی هستند که موجب آلودگی خاک و منابع آبی سطحی و زیرزمینی می شوند.

مظلوم پناه با بیان اینکه روزانه بین 8 تا 10 تن زباله در شهرستان زاوه تولید می شود، بر ضرورت انجام طرح های پژوهشی محیط زیستی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را بر ارتقاء فرهنگ زیست محیطی به خصوص در بین دانش آموزان و استفاده از توان خیرین و حفظ و حراست از حیات وحش شهرستان به کار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن نشدن زباله مهم ترین مشکل زیست محیطی شهرستان زاوه

دفن نشدن زباله مهم ترین مشکل زیست محیطی شهرستان زاوه