مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-19سياسي

استاندار خراسان رضوی: سوال سازمان بازرسی از مدیران به معنی اشتباه آنها نیست


سوال مسوولان بازرسی استان از مدیران، به معنی اشتباه افراد نیست، بلکه در قالب راهنمایی است و مدیران باید از این موضوع استقبال کنند و در عین حال اگر خطایی هم صورت گرفته است باید پاسخگو باشند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با رییس و کارکنان اداره کل بازرسی استان خراسان رضوی افزود: مسوولان بازرسی، مکلف هستند در نقطه آغاز انحراف به مسایل ورود کنند تا اصلاح امور با خسارت کمتری مواجه شود.

  استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حرکت جهشی که برای حل مشکلات در استان خراسان رضوی دنبال می شود ممکن است به دلیل افزایش سرعت و یا نیاز به ایجاد راه میانبر اشتباهی رخ دهد و بر همین اساس نیاز به نظارت و یا مشورت با مسوولان بازرسی نیز افزایش پیدا کند.

   وی ادامه داد: گاهی مسوولان از لابه لای قوانین به دنبال تبصره ای برای حل مشکلات مردم هستند و برخی نیز برای فرار از کار، تبصره ای پیدا می کنند بر همین اساس، ارزیابی افراد باید در عرصه های خدمت شکل بگیرد.

  نظری افزود: ما در شرایطی هستیم که هیچ چاره ای جز حرکت جهادی و جهشی نداریم زیرا اکنون که جنگ اراده ها به وقوع پیوسته است اگر دشمنان نظام احساس کنند اراده ای برای مواجهه با آنها وجود ندارد کار خود را بیشتر پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: سوال سازمان بازرسی از مدیران به معنی اشتباه آنها نیست

استاندار خراسان رضوی: سوال سازمان بازرسی از مدیران به معنی اشتباه آنها نیست