مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-19اقتصادي

هنوز 64 شرکت دولتی اطلاعات مالی خود را ارسال نکرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صادقی با اشاره به جزء (2) بند «و» تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اظهار کرد: براساس این ماده قانونی، - مدیر مطالعات و تحلیل بهره وری سازمان ملی بهره وری ایران گفت: از مجموع 320 شرکت دولتی مشمول ارزیابی بهره وری، هنوز 64 شرکت حداقل همکاری را با این سازمان به منظور آغاز فرایند ارزیابی نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صادقی با اشاره به جزء (2) بند و تبصره (18) قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اظهار کرد: براساس این ماده قانونی، شرکت های دولتی علاوه بر تدوین و ارائه برنامه ارتقای بهره وری خود به سازمان ملی بهره وری ایران، مکلف هستند، گزارش مالی و عملکردی خود را مطابق با صورت مالی حسابرسی شده شان را به منظور ارزیابی عملکرد بهره وری در اختیار این سازمان قرار دهند.

وی ادامه داد: سازمان ملی بهره وری گزارش ارزیابی بهره وری شرکت های دولتی را در اختیار سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور قرار می دهد که بر اساس آن، پاداش مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره پرداخت می شود.

صادقی با بیان اینکه سازمان ملی بهره وری امسال برای بالا بردن دقت نظر در ارزیابی بهره وری شرکت های دولتی، برای نمایندگان این شرکت ها به صورت انفرادی یا گروهی جلسات توجیهی برگزار کرده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز 64 شرکت دولتی اطلاعات مالی خود را ارسال نکرده اند

هنوز 64 شرکت دولتی اطلاعات مالی خود را ارسال نکرده اند