مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-19اجتماعي

بازدید معاون استاندار از راه آهن گلستان/ فرسودگی ریل بررسی شد


مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با اشاره به بازدید معاون عمرانی استانداری گلستان از مجموعه راه آهن، گفت: در این بازدید مشکلات مربوط به فرسودگی ریل سبزدشت تا بندرگز بررسی شد.

- محسن اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از مجموعه راه آهن بازیدی داشت و از نزدیک با مشکلات این اداره کل آشنا شد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 افزود: این بازدید 6 ساعت به طول انجامید و معاون استاندار مشکلات مربوط به فرسودگی ریل سبزدشت تا بندرگز را مشاهده و همچنین از کارخانه واگن سازی بندرترکمن دیدن کرد.

وی اضافه کرد: حریم ایستگاه ها بررسی و برای دو زیرگذر در محدوده بندرترکمن و بندرگز توضیحاتی ارائه شد تا مشکلات برطرف شود.

اعتماد بیان کرد: راه آهن از مهم ترین زیرساخت های توسعه استان بوده و بازدید معاون استاندار سبب ایجاد انگیزه و دلگرمی برای کارکنان راه آهن است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با اشاره به افزایش میزان جابجایی بار و مسافر طی دو سال گذشته، گفت: 600 نیروی جوان در راه آهن استان مشغول به فعالیت بوده و جوان ترین راه آهن کشور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قطار گردشگری گرگان- اینچه برون، بیان کرد: در حال بررسی این مسیر بوده و با توجه به میزان کم ناوگان باید طوری برنامه ریزی شود تا اگر این قطار راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون استاندار از راه آهن گلستان/ فرسودگی ریل بررسی شد

بازدید معاون استاندار از راه آهن گلستان/ فرسودگی ریل بررسی شد