مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-19اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جایگاه مسائل کلان است


در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید موضوعات کلان استان مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد حل و فصل آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز (28 آبان) با بیان این مطلب در پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در سال جاری که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان استان برای پیگیری مباحث تنها به شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اکتفا نکنند و جلسات تخصصی ذیل شورا را نیز برگزار نمایند.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات تخصصی و موردی ذیل شورا، گفت: لازم است با محوریت معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی بیرجند و با عضویت دستگاه های متولی جلسات تخصصی ذیل شورا در راستای رفع ابهام مسائل برگزار شود و موضوعات کلی و غیرقابل حل به شورا منتقل گردند.

  استاندار با ذکر این نکته که مباحث مطرح شده در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید از جامعیت بالایی برخودار باشد، عنوان کرد: مسائل ابتدایی و برخی مسائل خرد در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرند و لذا باید در این شورا شاهد حل و فصل موضوعات کلان باشیم.

قناعت عنوان کرد: هرچه جلوتر می رویم، موضوعات و دستور کارهای  شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نسبت به گذشته جدی تر و فنی تر می شود اما انتظار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جایگاه مسائل کلان است

استاندار خراسان جنوبی: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی جایگاه مسائل کلان است