مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-19سياسي

حضور مردم در وداع با شهدا نشان از اتحاد دارد


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نشان همراهی، اتحاد و دلبستگی مردم در این مراسم و حضور پرشکوه مردم مشخص است.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: نشان همراهی، اتحاد و دلبستگی مردم در این مراسم و حضور پرشکوه مردم مشخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا عصر شنبه در مراسم وداع با شهدای تروریستی اصفهان اظهار داشت: خون این شهدا در مسیر شهدای عملیات محرم و 370 شهید آبان ماه است و انقلاب اسلامی با این شهدا عزت و شرافت پیدا کرد.

وی افزود: مردم ایران بعد از انقلاب تمام نقشه های استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار را خنثی و شکست های پی در پی را به دشمن خود تحمیل کردند.

خنثی شدن نقشه های دشمن با حضور مردم فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن در ابتدای انقلاب با حرکت های تجزیه طلبانه و در عملیات ترور و به شهادت رساندن مسئولان و مردم شریف، تحریم و انزوای سیاسی، محاصره اقتصادی، جنگ تحمیلی و جنگ نرم و امنیتی سعی در تفرقه افکنی بین مردم داشت.

وی خاطر نشان کرد: کشور ایران، مردمش و شهدای گرانقدر ایران اسلامی تمام نقشه های دشمن را خنثی کرد و شرایطی را برای دشمن رقم زدند که به هر امکانی متوسل می شوند که مردم را از انقلاب و ولایت دور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در وداع با شهدا نشان از اتحاد دارد

حضور مردم در وداع با شهدا نشان از اتحاد دارد