مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-19اجتماعي

دانش آموزان جرات نه گفتن داشته باشند/ لزوم انتخاب عاقلانه دوست


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر جرات داشتن در جواب «نه» دادن به پیشنهادات منفی گفت: ما باید در مقابل مسائلی که باب میل ما نیست به راحتی باید بتوانیم «نه» بگوییم و تسلیم نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه هماهنگ هشتمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس اظهار کرد: مسیر زندگی از آغاز تا رسیدن به هدف مورد نظر دارای شرایط و مسائل خاصی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مسیر زندگی دارای موانع و مشکلاتی است اما مهمتر این است که مسیر به خوبی طی شود، اضافه کرد: نخستین اقدام در برابر مشکلات این است که اخلاق و رفتار خوب در جامعه داشته باشیم.

وی همچنین بر انتخاب عاقلانه دوست نیز تأکید کرد و گفت: آینده کشور به دست دانش آموزان ساخته می شود، پس اگر فرد آگاهی داشته باشد، در جامعه مفید و موثر خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در کنترل هیجانات و احساسات نیازمند راهنمایی بزرگترها از جمله والدین، معلمان، اساتید و مربیان هستیم، اضافه کرد: همه چیز را بلافاصله و به راحتی نمی توان تایید یا رد کرد بلکه باید تحقیق و فکر کرده و از تجارب و راهنمایی بزرگترها استفاده کنیم تا مشکلات به راحتی حل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان جرات نه گفتن داشته باشند/ لزوم انتخاب عاقلانه دوست

دانش آموزان جرات نه گفتن داشته باشند/ لزوم انتخاب عاقلانه دوست