مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-19سياسي

رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران: آمریکا من را تروریست می داند و ویزا نمی دهد


می شد جلوی اعتراضات یا بهتر بگویم اغتشاشاتی که در این مدت در شهرهای مختلف افتاد را گرفت مشروط به آن که به درستی تصمیم گیری و رفتار می شد.

- رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران: آمریکا من را تروریست می داند و ویزا نمی دهد می شد جلوی اعتراضات یا بهتر بگویم اغتشاشاتی که در این مدت در شهرهای مختلف افتاد را گرفت مشروط به آن که به درستی تصمیم گیری و رفتار می شد.

رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با بیان این که چون معتقد است در هیچ چارچوبی نباید اقدام کرد جز در چارچوب قانون می گوید که به خاطر این دیدگاهم آمریکا منِ نماینده جامعه آشوریان را تروریست می داند و به بنده ویزا نمی دهد.

او همچنین بیان می کند که برخی هم کیشان مسیحیم هستم که شاید تعداد بیشتری از آنان در خارج از ایران اقدام به تحریک جوانان می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛  مشروح این گفت وگو را در ادامه بخوانید: تحلیل شما درباره حوادث اخیر که با مرگ مهسا امینی آغاز شد، چیست؟ طی دوره مسئولیتم در انجمن و مجلس شورای اسلامی همواره شاهد اعتراضات و انتقاداتی بوده ام که به تدریج از سوی جریان هایی از مسیر اصلیش خارج شد و به حاشیه کشانده شد به همین دلیل همواره بیانیه هایی را صادر کردم و از دختران و پسران مسیحی درخواست کردم که در راهپیمایی ها و اعتراضات شرکت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران: آمریکا من را تروریست می داند و ویزا نمی دهد

رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران: آمریکا من را تروریست می داند و ویزا نمی دهد