مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-19سياسي

مسیحیان خارج از کشور اقلیت ها را تحریک می کنند/ آمریکا به من ویزا نمی دهد


رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با بیان این که چون معتقد است «در هیچ چارچوبی نباید اقدام کرد جز در چارچوب قانون» می گوید که «به خاطر این دیدگاهم آمریکا منِ نماینده جامعه آشوریان را تروریست می داند و به بنده ویزا نمی دهد.

- رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا مسیحیان خارج از کشور اقلیت ها را تحریک می کنند/ آمریکا به من ویزا نمی دهد رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با بیان این که چون معتقد است در هیچ چارچوبی نباید اقدام کرد جز در چارچوب قانون می گوید که به خاطر این دیدگاهم آمریکا منِ نماینده جامعه آشوریان را تروریست می داند و به بنده ویزا نمی دهد.

او همچنین بیان می کند که برخی هم کیشان مسیحیم هستم که شاید تعداد بیشتری از آنان در خارج از ایران اقدام به تحریک جوانان می کنند.

در خانواده ای مسیحی در یکی از روستاهای شهر ارومیه متولد شد.

پدربزرگش یکی از سرشناس ترین روحانیون مسیحی کشور بود.

وی 55 سال از عمر هفت دهه ای خود را صرف خدمت به جامعه آشوریان ایران کرد و جزو اولین مسیحیان ایرانی بود که به عضویت هیات مدیره کلیسای شرق آشوری که روحانیونش از کشور سوریه به ارومیه می آمدند، شد.

از ابتدای دهه 1350 به عضویت انجمن آشوریان ایران درآمد و از سال 1374 به ریاست انجمن رسید و از سال 1387 دبیرکل اتحادیه جهانی آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیحیان خارج از کشور اقلیت ها را تحریک می کنند/ آمریکا به من ویزا نمی دهد

مسیحیان خارج از کشور اقلیت ها را تحریک می کنند/ آمریکا به من ویزا نمی دهد