مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-19اقتصادي

بازسازی کتابخانه سیل زده آق قلا در بن بست کمبود اعتبار


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان با اشاره به اینکه کتابخانه عمومی شهر آق قلا در جریان سیل سال 1398 تخریب شد، گفت: ساخت این کتابخانه به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- آخوند عبدالحی میرزاعلی امروز شنبه 28 آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از مدرسه بزرگترین شبکه فرهنگی در کشور کتابخانه های عمومی است، در استان گلستان سه هزار و 727 باب کتابخانه وجود دارد که از این تعداد دو هزار و 737 باب به طور مستقیم زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه در کشور 7 هزار و 500 کتابدار خادم مردم در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند، افزود: 75 باب کتابخانه عمومی در استان گلستان وجود دارد که از این تعداد 63 باب آن به طور مستقیم زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور، 11 باب به طور مشارکتی و یک باب در روستای بالاجاده کردکوی به طور مستقل عمل می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان با بیان اینکه 42 هزار و 910 نفر در گلستان عضو فعال سالانه کتابخانه ها هستند، تصریح کرد: 712 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان وجود دارد، همچنین مردم شریف استان گلستان سالانه حدود 226 هزار و 926 جلد کتاب را به امانت برده و پس از مطالعه به کتابخانه بازگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی کتابخانه سیل زده آق قلا در بن بست کمبود اعتبار

بازسازی کتابخانه سیل زده آق قلا در بن بست کمبود اعتبار