مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-19سياسي

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت باحضور جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی استان خوزستان٫ رییس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اعضای بسیج دانشجویی .

- مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت با حضور جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی استان خوزستان، رییس دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه در اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت باحضور جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی استان خوزستان٫ رییس دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه در اهواز برگزار شد.

در این مراسم از تلاش ها و زحمات فرمانده اسبق این حوزه تقدیر شد و علی صنیعی٫ به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت معرفی شد.

در این مراسم علیرضا پورحسن٫ جانشین فرماندهی بسیج دانشجویی خوزستان مطالبه گری را ویژگی مهم فعالان بسیجی دانست و اظهار داشت: معتقدیم اساس انقلاب اسلامی بر مبنای مطالبه گری شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت