مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-19سياسي

حقوق و وظایف شوراها در قانون اساسی اجرایی نشده است


رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه معتقدیم فصل هفتم قانون اساسی که در مورد شوراها است، عملاً متوقف شده، گفت: آنچه قانون اساسی برای شوراها از حقوق و وظایف در نظر گرفته، - اجرایی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز سروری پس از پایان اجلاس یازدهم این شورا و در جمع خبرنگاران گفت: در روز اول اجلاس میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بودیم و در زمینه چگونگی تعاملات و همکاری های مشترک بحث و بررسی صورت گرفت.

رییس شورای عالی استان ها افزود: با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توانیم در حوزه های مشترک مانند بهزیستی و خدمات به جانبازان و معلولین یا در عرصه اقتصادی و مسکن و غیره تعامل داشته باشیم که در نشست هم اندیشی دیروز به نکات خوبی در این زمینه رسیدیم.

وی ادامه داد: قرار شد کارگروه مشترکی میان شورای عالی استان ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شود و جلسات هم ادامه پیدا کند تا تعامل ما و وزارت به نتیجه برسد.

سروری خاطرنشان کرد: عصر دیروز نیز در جلسه با مهندس سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مطالب مهمی مطرح شد.

این سازمان از آن جهت برای ما مهم است که بخش مهمی از تأمین تجهیزات و امکانات شوراها و شهرداری ها در سراسر کشور توسط آن تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق و وظایف شوراها در قانون اساسی اجرایی نشده است

حقوق و وظایف شوراها در قانون اساسی اجرایی نشده است