مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-19سياسي

واکنش رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاقات اخیر در کشور


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره اتفاقات اخیر در کشور، می گوید: دشمن در صدد این هست که وضعیت اقتصادی کشور را فلج کند و اکنون درحال جنگیم و فتنه نیست و جنگ تمام عیاری که وجود دارد و دشمن با برنامه ریزی کامل دارد مصوبه می گیرد.

- ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره اتفاقات اخیر در کشور، می گوید: دشمن در صدد این هست که وضعیت اقتصادی کشور را فلج کند و اکنون درحال جنگیم و فتنه نیست و جنگ تمام عیاری که وجود دارد و دشمن با برنامه ریزی کامل دارد مصوبه می گیرد.

شرایط امروز کشور شرایط ویژه ای است و جنگ اراده هاست و کسی اراده ضعیفی دارد حتما آسیب خواهد دید.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی عصر امروز 28 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان گفت: مدیران برای رفع مشکلات استان، پیشنهادات خود را و اینکه از کدام مرجع پیگیری تا حل شود، ارائه دهند.

او با تاکید برآنکه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه مدیران و مسئولین استان قرار گیرد، اظهار کرد: نمایندگان مجلس و مدیران استان با همکاری یکدیگر می توانند مسایل استان را حل کنند.

نماینده مردم پنج شهرستان شرقی استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان پیگیری لازم در موضوعات و مشکلات استان را دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاقات اخیر در کشور

واکنش رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به اتفاقات اخیر در کشور