مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-19سياسي

ضرورت نقش آفرینی شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه


رییس شورای عالی استان ها از رییس جمهور خواست تا دستور دهد که شورای عالی استان ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور حضور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز سروری در یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: بسیار خرسندیم که فرصتی فراهم شد تا نمایندگان مردم در خدمت رییس دولت مردمی باشند و از نزدیک دغدغه های خود را با وی در میان بگذارند.

رییس شورای عالی استان ها افزود: جامعه شورایی یک جامعه بی بدیل است که 126 هزار عضو از تمام کشور از میان سلایق، اقوام و مذاهب گوناگون دارد که از مردم رأی گرفته و معتمد مردم از کوچک ترین روستاها تا بزرگ ترین شهرها هستند.

وی ادامه داد: شوراها حلقه اتصال بین مردم و دولت و حاکمیت هستند و ظرفیت بی بدیلی محسوب می شوند که نمونه آن در کشور وجود ندارد اما متأسفانه از آن استفاده حداقلی می شود.

سروری خاطرنشان کرد: شوراها و شورای عالی استان ها ظرفیتی است که می تواند راه را برای دولت مردمی در خدمت رسانی هموار کند؛ چرا که نزدیک ترین افراد به مردم و مشکلاتشان همین شوراها هستند و ما خود را ملزم می دانیم در مسیر خدمت به مردم از دولت حمایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نقش آفرینی شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه

ضرورت نقش آفرینی شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه