مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-19سياسي

لزوم مشارکت شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه


رییس شورای عالی استانها از رییس جهمور درخواست کرد که با توجه به در پیش بودن بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور، دستور بدهند تا شورای عالی استان ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین این برنامه حضور داشته باشد و نظرات خود را ارائه کند.

- رییس شورای عالی استانها از رییس جهمور درخواست کرد که با توجه به در پیش بودن بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور، دستور بدهند تا شورای عالی استان ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین این برنامه حضور داشته باشد و نظرات خود را ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: بسیار خرسندیم که فرصتی فراهم شد تا نمایندگان مردم در خدمت رییس دولت مردمی باشند و از نزدیک دغدغه های خود را با وی در میان بگذارند.

وی افزود: جامعه شورایی یک جامعه بی بدیل است که 126 هزار عضو از تمام کشور از میان سلایق، اقوام و مذاهب گوناگون دارد که از مردم رأی گرفته و معتمد مردم از کوچک ترین روستاها تا بزرگ ترین شهرها هستند.

رییس شورای عالی استان ها ادامه داد: شوراها حلقه اتصال بین مردم و دولت و حاکمیت هستند و ظرفیت بی بدیلی محسوب می شوند که نمونه آن در کشور وجود ندارد؛ اما متأسفانه از آن استفاده حداقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه

لزوم مشارکت شورای عالی استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه