مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-19اقتصادي

اجرای پروژه های بر زمین مانده گیلان در اولویت است


استاندار گیلان با تأکید بر پیگیری اجرای پروژه های بر زمین مانده در استان گفت: پروژه پل اسالم، میدان گیل، آزادراه قزوین- رشت و ساماندهی روستای خرشک رودبار به صورت جدی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی و ساماندهی آب بندان ها، پیگیری طرح محرومیت زدایی و اجرای طرح هادی مناطق روستایی و همچنین بررسی کلیات اعتبارات ابلاغی 1401 در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به تخصیص بودجه مختص به گیلان در قالب بند و و بند ز افزود: وجود برخی مزیت ها و پتانسیل ها در گیلان این استان را در زمره مناطق خاص قرار داده است.

استاندار گیلان با اشاره به ساماندهی 250 رودخانه در استان بیان کرد: لایروبی و ساماندهی رودخانه ها و آب بندان ها در گیلان باید اولویت قرار گیرد.

عباسی با انتقاد از عدم اجرای طرح هادی مناطق روستایی گیلان در سنوات گذشته اضافه کرد: برای همه روستاهای هدف طرح هادی گیلان اعتبار پیش بینی شده است.

وی با اشاره به زمین ماندن برخی پروژه های ملی و استانی در گیلان افزود: پیگیری و اجرای پروژه های بر زمین مانده گیلان در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بر زمین مانده گیلان در اولویت است

اجرای پروژه های بر زمین مانده گیلان در اولویت است