مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-19سياسي

نقش راهبردی وزارت دفاع در حوزه پدافند زیستی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست تخصصی پدافند غیرعامل وزارت دفاع که با حضور جانشین وزیر دفاع و معاونین، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بر توسعه زیرساخت های آزمایشگاهی تشخیصی در وزارت دفاع تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست تخصصی پدافند غیرعامل وزارت دفاع که با حضور جانشین وزیر دفاع و معاونین، مدیران عامل و کارکنان وزارت دفاع برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه دانشمند هسته ای و دفاعی شهید محسن فخری زاده گفت: مسیری که وزارت دفاع تا به امروز طی کرده، یک مسیر پیش برنده بوده است.

به طوری که امروز از نقش حداقلی در مونتاژکردن سلاح های نه چندان پیشرفته به جایی رسیده که پیشرفته ترین تسلیحات دفاعی را تولید کرده و اثر راهبردی نیرو های مسلح را توسعه و بازدارندگی را ارتقا داده است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در وزارت دفاع توانسته زیر ساخت ها، توانمندی ها، دانش صنعتی، خط تولید، نیروی انسانی متخصص و.

خود را حفظ کند و در کنار آن مکمل پدافند غیرعامل در کشور نیز باشد، گفت: وزارت دفاع در حوزه پدافند غیرعامل دارای سابقه ای درخشان است و وزرا و معاونین آن ها سال های اخیر نقش پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبردی وزارت دفاع در حوزه پدافند زیستی

نقش راهبردی وزارت دفاع در حوزه پدافند زیستی