مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-19سياسي

هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی


روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با صدور پیامی از هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با صدور پیامی از هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی خبر داد.

در متن این پیام آمده است: ساعت 17 روز جمعه 27 آبان ماه 1401 یک دستگاه سپاه شهرستان قائمشهر بود که پاسداران این ناحیه با هوشیاری، اشراف و شناسایی به هنگام اقدام به تیراندازی هوایی به سمت آن برای مقابله با نفوذ، جاسوسی و هر گونه فعالیت های خرابکارانه متصور، انجام دادند.

در این پیام گفته شده است: آنچه برای همگان مبرهن است در راستای حفظ اقتدار و امنیت کشور هر گونه اقدامات تهدید آمیز علیه مکان های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور مطابق با قانون اساسی کاملا ممنوع بوده و به شدت با عوامل آن برخورد خواهد شد.

 گفتنی است دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره گیری از انواع فتنه ها و دروغ پراکنی ها در بستر فضای مجازی و وعده های دروغین و فریب قلیل جوانان ناآگاه و استفاده از تروریست ها و منافقین مسلح در اندیشه واهی برهم زدن نظم و امنیت مردم این سرزمین بوده که نیرو های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور و نیز گروه های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی

هوشیاری و اقدام به هنگام سپاه قائمشهر با تحرکات جاسوسی و خرابکارانه اطلاعاتی