مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-19سياسي

پای آموزه های قرآن و اسلام آن گونه که باید ننشسته ایم


مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار اسلام است و پیغمبر اسلام(ص) این موضوع را تبیین نموده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شعار زن، زندگی، آزادی شعار اسلام است و پیغمبر اسلام(ص) این موضوع را تبیین نموده اند.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ناآرامی های اخیر و حضور چشمگیر بانوان در آن، با بیان این مطلب که این بانوان می توانستند در آینده انسان های دغدغه مند، پر تلاش و مادران فرزندان این سرزمین باشند اما متأسفانه در زمین دیگری نقش آفرینی می کنند، گفت: ما 300 هزار شهید دفاع مقدس داریم، که در کنار این تعداد از شهدا 300 هزار مادر شهید، 300 هزار پدر شهید، 300 هزار خواهر و برادر شهیدی هم هستند که پای این ماجرا ایستادند و فرزندانشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه حق علیه باطل فرستادند و از دعای سر سجاده آن هاست که این انقلاب و نظام را سرپا نگه داشته است.

رفیعی با تأکید براینکه در نظام جمهوری اسلامی تک تک انسان ها اهمیت دارد، حتی همان تروریستی که به حرم شاه چراغ جسارت کرد و تعدادی از مردم بی گناه را ناجوانمردانه و بی رحمانه به خاک و خون کشید، افزود: برای او نیز ناراحتیم و غصه می خوریم؛ چرا که او هم اگر در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای آموزه های قرآن و اسلام آن گونه که باید ننشسته ایم

پای آموزه های قرآن و اسلام آن گونه که باید ننشسته ایم