مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-19سياسي

ظرفیت کم نظیر کتابخانه آستان قدس رضوی برای گسترش علم در عرصه های بین المللی


یک استاد پیشکسوت علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد بر غنای کم نظیر منابع مطالعاتی کتابخانه آستان قدس رضوی و ظرفیت بالای پژوهشی آن برای گسترش علم در عرصه جهانی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک استاد پیشکسوت علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد بر غنای کم نظیر منابع مطالعاتی کتابخانه آستان قدس رضوی و ظرفیت بالای پژوهشی آن برای گسترش علم در عرصه جهانی تاکید کرد.

رحمت الله فتاحی اظهار کرد: کتابخانه حرم مطهر رضوی که امروز در قالب سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی فعالیت می کند، از نظر قدمت تاریخی و غنای منابع از نسخه های نفیس خطی تا مطبوعات و اسناد تاریخی، در سطح کشور بی نظیر است و در سطح جهان نیز به ندرت مشابه آن یافت می شود.

این استاد پیشکسوت علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این کتابخانه در سال های اخیر تلاش کرده بر غنای منابع خود بیفزاید که در این میان واقفان و اهداکنندگان آثار، از داخل و خارج کشور نقش پررنگی داشتند.

وی اضافه کرد: اگرچه منتسب بودن این کتابخانه به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) مهم ترین دلیل توجه واقفان حوزه کتاب به این مجموعه است اما کتاب دوستان به این کتابخانه اعتماد یافته اند چراکه می دانند منابع مطالعاتی در این کتابخانه به درستی نگهداری، حفظ و سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کم نظیر کتابخانه آستان قدس رضوی برای گسترش علم در عرصه های بین المللی

ظرفیت کم نظیر کتابخانه آستان قدس رضوی برای گسترش علم در عرصه های بین المللی