مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 00:102022-11-18فرهنگي

«رمان نوجوان امروز» قله دوران مدیریت سیدصادق رضایی در کانون پرورشی


طرح«رمان نوجوان امروز» که حمیدرضا شاه آبادی دبیرش بود، در شمار بهترین طرح های کانون در طول 60 سال قرار داشت.

سعی کردیم از نحوه «شکل گیری این طرح»، - خبرگزاری فارس ـ گروه کتاب و ادبیات ـ محمدرضا اسماعیلی: در روایت کانون پس از انقلاب از دوران مدیریت علیرضا زرین و محسن چینی فروشان که در مجموع 31 سال بر این مجموعه مدیریت کردند و درباره بسیاری از اتفاقات بزرگ چون جشنواره های قصه گویی، نوجوان امروز بود که حمیدرضا شاه آبادی رمان نویس و خالق آثار پرمخاطبی چون دیلماج ، لالایی برای دختر مرده و کافه خیابان گوته دبیرش شد.

حمیدرضا شاه آبادی، دبیر طرح رمان نوجوان امروز رمان نوجوان امروز چگونه کلید خورد؟ ساعت 10 صبح روز 24 اسفند ماه 1388 جلسه ای با حضور نزدیک به 50 نفر از نویسندگان صاحب اثر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست که با مدیریت سیدصادق رضایی مدیرعامل وقت کانون برگزار شد، کلید کار مجموعه رمان نوجوان امروز با دبیری حمیدرضا شاه آبادی زده شد.

در این جلسه از حاضران دعوت شد تا هرکدام یک رمان با موضوع آزاد و برای گروه سنی نوجوان بنویسند و حداکثر در مدت یک سال  اثر خود را به ناشر بدهند.

سیدصادق رضایی، مدیرعامل وقت کانون پرورش فکری روز 24 اسفند سال 88 را شاید بشود در تاریخ ادبیات داستانی جای داد پیشنهاد ناشر مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رمان نوجوان امروز» قله دوران مدیریت سیدصادق رضایی در کانون پرورشی

«رمان نوجوان امروز» قله دوران مدیریت سیدصادق رضایی در کانون پرورشی