مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-18سياسي

بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین اختتامیه چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال و سایر عرصه ها می بینیم.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: امروز با توجه به اهمیت فضای مجازی و رسانه و راه انداختن جنگ شناختی توسط دشمن برای انحراف جوانان از مسیر پیشرفت و سعادت بسیجیان با انگیزه ، هوشمندی و هنرمندانه در این عرصه ورود پیدا کرده اند و به فضل الهی و تلاش های جهادی، بسیجیان فضای مجازی را به میدانی به نفع ارزش های انقلاب اسلامی تبدیل خواهند کرد.

وی تأکید کرد: تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ابزار تحقق جهاد تبیین محسوب می شود و بسیج در این راستا برنامه دارد که یکی از آنها رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از شرکت کنندگان در پنجمین دوره از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: خوشبختانه سطح رقابت تیم های شرکت کننده امسال در این رویداد در سطح استان قابل قبول بود و شاهد سرعت، کیفیت، خلاقیت و توانمندی تیم ها بودیم و این نشان از ظرفیت های عظیم نوجوانان دارد که باید حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است

بسیج میدان تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها است