مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-18بين الملل

چرخش یا فراموشی؟ فلاکت دولت آمریکا در همراهی با جنایتکاران!


«جو بایدن» ضمن فراموشی شعارهای انتخاباتی خود در منزوی کردن عربستان در پی قتل فجیع روزنامه نگار منتقد سعودی، و در چرخشی بی سابقه سعی دارد تا برای بهبود روابط با ریاض، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در همراهی با رای مشورتی دادگاهی در این کشور، سرانجام و برای تکمیل روند تعظیم خود در مقابل مقامات عربستانی، به محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد، مصونیت داد.

رییس جمهور دموکرات آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود با صدای رسا وعده داده بود که ریاض را به دلیل ترور فجیع جمال خاشقچی و سایر موارد نقض حقوق بشری، منزوی کرده و از ولی عهد سعودی در این باره سوال خواهد کرد.

قرار بود دولت دموکرات بایدن بعد از راهیابی به کاخ سفید، با گاو شیرده منطقه (برخلاف دولت دونالد ترامپ) به شیوه دیگری برخورد کند اما ناگهان در مقابلش زانو زد.

روند تعظیم های دولت خسته بایدن در مقابل ولی عهد زیاده خواه سعودی از سفر سه شنبه (14 ژوئن) هیات آمریکایی به منطقه و عربستان آغاز شد؛ جایی که بایدن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ناراحتی های ریاض از مواضع قبلی و وعده های انتخاباتی اش را رفع کرده و در دیدار با محمد بن سلمان، همراهی او را کسب کند! سعودی ها که در مقابل ابزارهای ادعایی غرب، هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش یا فراموشی؟ فلاکت دولت آمریکا در همراهی با جنایتکاران!

چرخش یا فراموشی؟ فلاکت دولت آمریکا در همراهی با جنایتکاران!