مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-18سياسي

روی صحبتم با مریم رجوی است!/طوماری خطاب به دولت آلبانی


مراسم رونمایی از مستند «از تیرانا تا تهران» با روایتی از چشم انتظاری خانواده های اسرای دربند در گروهک تروریستی منافقان برگزار شد.

- مراسم رونمایی از مستند از تیرانا تا تهران با روایتی از چشم انتظاری خانواده های اسرای دربند در گروهک تروریستی منافقان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند از تیرانا تا تهران با روایتی از چشم انتظاری خانواده های اسرای دربند در گروهک تررویستی منافقان به همت انجمن نجات با حضور جمعی از اعضای نجات یافته از فرقه مجاهدین خلق و خانواده هایی که هنوز منتظر آزادی فرزندانشان هستند، پنجشنبه، 26 آبان ماه در تالار آبگینه مجتمع فرهنگی آبفای تهران برگزار شد.

این مستند محصول جدید شبکه پرس تی وی است که در راستای روشنگری سیاست های دوگانه غرب در قبال مسائل حقوق بشری و رساندن صدای بی صدایان به گوش افکار عمومی دنیا تولید شده است.

در ابتدای مراسم رونمایی ابراهیم خدابنده، مدیرعامل انجمن نجات گفت: مستند از تیرانا تا تهران اثری است که صحبت های نجات یافتگان را به نمایش می گذارد.

به نظرم نمایش این مستند در فضای امروز ضروری است؛ به ویژه اینکه امروز سازمان مجاهدین خلق با فعالیت در فضای مجازی در ناآرامی ها نقش دارد، به این شکل که هر کدام از اعضای این فرقه با اکانتهای فیک، امنیت روانی ایرانیان را هدف قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی صحبتم با مریم رجوی است!/طوماری خطاب به دولت آلبانی

روی صحبتم با مریم رجوی است!/طوماری خطاب به دولت آلبانی