مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-18سياسي

روزگار سیاهی در انتظار تروریست های حادثه ایذه است


خانواده این شهدای حادثه تروریستی ایذه خواستار هستند که هر چه سریع تر انتقام خون شهدایشان از قاتلین و ظالمین گرفته شود و ما نیز این قول را می دهیم که روزگار سیاهی در انتظار تروریست ها است.

- ایسنا/خوزستان زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: خانواده این شهدای حادثه تروریستی ایذه خواستار هستند که هر چه سریع تر انتقام خون شهدایشان از قاتلین و ظالمین گرفته شود و ما نیز این قول را می دهیم که روزگار سیاهی در انتظار تروریست ها است.

  آیت الله موسوی جزایری در مراسم خاکسپاری پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه که اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: از طرف مقام معظم رهبری، رییس جمهور و از طرف هیأت دولتی نمایندگانی برای تسلیت به مردم خوزستان به ایذه آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ما همه با هم هستیم اما دشمن می خواهد جدایی بیندازد که البته هرگز نمی تواند زیرا دست بیعت به رهبری و امام زمان داده ایم و دست از این بیعت برنمی داریم.

زعیم حوزه های علمیه گفت: خانواده این شهدا خواستار این هستند که انشاءالله هر چه سریع تر انتقام خون شهدایشان از قاتلین و ظالمین گرفته شود و ما نیز این قول را می دهیم که روزگار سیاهی در انتظار تروریست ها است.

وی تأکید کرد: آنهایی که اعتراض داشته اند صفشان از تروریست ها جدا است و زیر عبا و چتر ما بیایند و اگر هم اشتباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سیاهی در انتظار تروریست های حادثه ایذه است

روزگار سیاهی در انتظار تروریست های حادثه ایذه است