مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-18سياسي

کشف بیش از 100قلم انواع دارو در ملایر


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف بیش از 100 قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر خبر داد.

- همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف بیش از 100 قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگیاری مهر، سرهنگ علی اکبر کریم پور در همدان اظهار کرد: بیش از 100 قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب به ارزش 3 میلیارد ریال توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده با هرگونه بی نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری اطلاعات سپاه 114، ما را در مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان همدان در راستای برقراری امنیت با هر نوع اقدامی که معیشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، مقابله و برخورد می کند، گفت: کسانی که بخواهند نظم نظام توزیع را برهم بزنند و اقلام دارویی و ضروری را احتکار کنند، پس از تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100قلم انواع دارو در ملایر

کشف بیش از 100قلم انواع دارو در ملایر