مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-17بين الملل

اعزام 800 تروریست سوری به اوکراین برای جنگ با روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه امروز (پنج شنبه) خبر دادند که 800 مزدور مسلح این استان را برای حضور در مناطق درگیری اوکراین و جنگ علیه روسیه، - منابع محلی در استان ادلب سوریه از اعزام 800 تروریست از جمله تروریست های داعشی به اوکراین برای جنگ علیه ارتش روسیه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه امروز (پنج شنبه) خبر دادند که 800 مزدور مسلح این استان را برای حضور در مناطق درگیری اوکراین و جنگ علیه روسیه، ترک کرده اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، به گفته این منابع عملیات اعزام این تعداد مزدور در دو هفته گذشته در دو مرحله و در هماهنگی با گروهک هیئه تحریر الشام (جبهه النصره سابق) انجام شده است، گروهکی که بر بخش هایی از شمال غرب استان ادلب تسلط دارد.

طبق این گزارش، تروریست ها در قالب گروه های کوچک تر ابتدا به اردوگاه های الجهاد و البشیر در شمال شهر سرمدا منتقل شده اند و از آن جا شبانه و از طریق گذرگاه باب الهوی به خاک ترکیه رفته اند.

منابع محلی همچنین فاش کردند که اکثر 800 فرد مسلح، اتباع سوری و متعلق به گروه های تحت حمایت ترکیه از جمله فیلق الشام ، جبهه ملی برای آزادی و الفیلق الثالث هستند که در قالب تفاهمات میان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 800 تروریست سوری به اوکراین برای جنگ با روسیه

اعزام 800 تروریست سوری به اوکراین برای جنگ با روسیه