مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-17ورزشي

پیش بینی 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رزن و درگزین


فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین از پیش بینی 120 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته بسیج در این دو شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین از پیش بینی 120 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته بسیج در این دو شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد شیرزاد پنجشنبه 26 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز هفته بسیج از 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه و شعار هفته بسیج با عنوان بسیج خدمتگزار ملت ایران است ، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال هفته بسیج این تعداد برنامه متنوع با حضور مردم و بسیجیان در رده های مختلف بسیج در مجموع دو شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاح کارگاه های اشتغالزایی، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای عملی، نشست های روشنگری و جهاد تبیین، رزمایش جهادگران فاطمی، تهیه وانتشار محتوا در فضای مجازی، نمایش اقتدار بسیجیان، گشت های رضویون، تجلیل از بسیجیان و جهادگران، میزخدمت، مشاوره حقوقی و برنامه های مختلف در زمینه آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت بسیج مستضعفین در این دو شهرستان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رزن و درگزین

پیش بینی 120 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رزن و درگزین