مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 22:112022-11-17سياسي

سردار حزنی: سپاه، حافظ امنیت و جان مردم و مدافع جمهوری اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نرماشیر، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم یادواره 104 شهید شهرستان نرماشیر در روستای بدرآباد این شهرستان اظهار کرد: جوانان ما در حوادث اخیر غرورآفرینی کرده و دشمن را نا امید کردند.

وی سپاه را حافظ امنیت و حافظ جان ملت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما در همه عرصه ها ورود خواهیم کرد و در کنار مردم هستیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در کنار همه دولت ها بوده و هستیم، تصریح کرد: برای بحث بحران بی آبی باید یک تصمیم جدی گرفت،بحران آب شرب توسط قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) در حال رفع است.

باید در بحث آب کشاورزی هم تصمیم جدی تری گرفته شود.

وی گفت: اولویت بندی شهرستان ها برای رفع بحران بی آبی در کشاورزی باید صورت بگیرد و شهرستان هایی که در اولویت نخست هستند زودتر اقدام شود تا کشاورزان از این بحران نجات پیدا کنند و به اقتصاد و درآمد کشاورزان هم ضرری نرسد.

سرهنگ محمد رویان فرمانده سپاه نرماشیر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب بدانید، افزود: حاج قاسم سلیمانی یک راه انسان ساز است و ما باید از او درس بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حزنی: سپاه، حافظ امنیت و جان مردم و مدافع جمهوری اسلامی است

سردار حزنی: سپاه، حافظ امنیت و جان مردم و مدافع جمهوری اسلامی است