مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-17سياسي

روزشمار شیخ محمد برای شهادت


شیخ محمد باز هم آماده سفر به سوریه شده بود اما به همسرش گفته بود که من تا چند روز آینده، شهید می شوم و کار به سوریه نمی کشد.

- فاطمه مویدی، دخترخاله طلبه شهید محمد زارع مویدی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این شهید گرانقدر، کشاورز بود و زحمت کش، درس طلبگی می خواند و شیخ محمد صدایش می کردیم، همیشه لبخند به روی لب داشت روی باغ خودش کار می کرد و وضع مالی اش نسبتا خوب بود اما ساده زندگی کردن را بیشتر دوست داشت و مالش را وقف امور خیریه می کرد.

مویدی ادامه داد: از نوجوانی وارد بسیج شد به بسیج خیلی علاقه داشت و بیشتر وقتش را یا در باغش می گذراند یا در فعالیت های بسیج و اردوهای جهادی، پل دختر، سراوان، سیل شیراز و هر جایی که نیاز به کمک بود، او حضوری پر رنگ داشت، فرقی نمی کرد سیل باشد یا زلزله یا شرایط عادی.

وی در ادامه با اشاره به شهادت طلبی شهید گفت: 2 ماه پیش، در استخری با عمق 15 متری که در باغش قرار داشت، افتاد و نزدیک بود غرق شود و پس از آن می گفت که در دلم توسل کردم به سیدالشهدا و گفتم آقا من را نجات بده من می خواهم در راه شما شهید بشوم.

در ان حادثه، چند نفر رسیدند و نجاتش دادند.

  مویدی ادامه داد: چندین بار به سوریه رفت تک تیرانداز بود، برای 13 آذر هم بلیط سوریه داشت اما دو روز قبل از شهادتش به همسرش گفته بود که من طی چند روز آینده شهید می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزشمار شیخ محمد برای شهادت

روزشمار شیخ محمد برای شهادت