مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-17فرهنگي

برگزیدگان سینمای اردبیل تجلیل شدند


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» با هدف تکریم فعالان عرصه سینما در استان اردبیل برگزار شد.

- اردبیل- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه مهر سینمای ایران با هدف تکریم فعالان عرصه سینما در استان اردبیل برگزار شد.

سعید نوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با توجه به تقارن روز سینما در شهریورماه با ایام عزاداری ماه صفر، قرار شد تا ویژه برنامه مهر سینمای ایران برگزار شود که شورای سیاست گذاری در استان اردبیل تصمیم گرفت این برنامه را 26 آبان در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار کند.

وی تصریح کرد: در این برنامه سعی شد تا از چهره های موفق و برتر سینمای استان اردبیل و پیشکسوتان تجلیل و تکریم شده و زحمات آنها پاس داشته شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در این برنامه از شهدا و ایثارگران عرصه هنر و سینما نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد تا دین خود را نسبت به این جهادگران عرصه ایثار و شهادت نشان دهیم.

نوریان افزود: در کنار تجلیل و تکریم از بزرگان و پیشکسوتان عرصه سینما، برترین های این حوزه نیز معرفی شدند تا به پاس زحمات آنها لوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سینمای اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان سینمای اردبیل تجلیل شدند