مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-17سياسي

ضرِغامی: نگذارید سوداگران باغات چای و اراضی کشاورزی را شخم بزنند


وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با انتقاد از وضعیت ویلاسازی در گیلان گفت: سرسبزی و طراوت گیلان مهم ترین مزیت است لذا نباید اجازه داد سوداگران ثروت و قدرت باغات چای و مزارع گیلان را شخم زده و ویلاسازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید عزت الله ضرغامی عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان، با بیان اینکه بین مسؤولان دولتی و مجمع نمایندگان گیلان در حوزه گردشگری هم افزایی خوبی وجود دارد، اظهار کرد: گیلان به لحاظ گردشگری یکی از استان های پیشرو است به همین منظور در آینده ای نزدیک جلسه ای با استاندار و مجمع نمایندگان گیلان برای بررسی مشکلات حوزه گردشگری در این استان خواهیم گذاشت.

  وی گیلان را ویترین ظرفیت های گردشگری کشور معرفی کرد و افزود: سرمایه گذاری در استانی مانند گیلان که همچون ایرانی کوچک و ویترینی برای ایران بزرگ می باشد بسیار ارزشمند بوده و به رشد اقتصادی این استان کمک می کند.

  وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر لزوم توجه به مزیت های گردشگری در استان گیلان بیان کرد: مزیت های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی گیلان بسیار زیاد است و این استان در عرصه های مختلف جزو اولین ها است که اگر به آن توجه شود می توان به موفقیت های بزرگ دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرِغامی: نگذارید سوداگران باغات چای و اراضی کشاورزی را شخم بزنند

ضرِغامی: نگذارید سوداگران باغات چای و اراضی کشاورزی را شخم بزنند