مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-17بين الملل

اهدای بیش از 20 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان


معاون امور کتابخانه اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 20 هزار و 600 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رحمانی زاده روز پنجشنبه با بیان اینکه کتاب های اهدایی شامل موضوعات متنوعی هستند و جهت غنی سازی منابع کتابخانه ای، وارد فرایند مجموعه سازی شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت، افزود: گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه های عمومی کشور، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده ها به ویژه نسل جوان با کتابخانه های عمومی، استفاده عموم مردم از کتاب های مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات از اهداف مهم برگزاری طرح اهدای کتاب است.

معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه پس از دریافت مجموعه کتب اهدایی، ضمن جداسازی کتب فرسوده و با توجه به تعداد نسخه ی موجود در هر کتابخانه، کتاب های اهدا شده وارد فرآیند مجموعه سازی می شوند، افزود: کتب اهدایی سالم و تکراری به مراکز مبادله ارسال شده تا سایر کتابخانه های عمومی اعم از مدارس، مساجد و زندانها نیز از کتب فوق بهره مند شوند.

رحمانی زاده با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این طرح، تصریح کرد: بدون تردید اهدای کتاب مردم فرهیخته با هر تعداد و با هر کیفیتی نقش بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 20 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان

اهدای بیش از 20 هزار نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان زنجان