مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:102022-11-17سياسي

120 بانوی فعال گلستانی در عرصه فرهنگی و قرآنی تجلیل شدند


همایش آوردگاه بانوان مجاهد قرآنی و فرهنگی در گرگان برگزار و از 120 بانوی فعال قرآنی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده عصر پنجشنبه در همایش آوردگاه بانوان مجاهد قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: بیش از 15 هزار قرآن آموز در خانه های قرآن و موسسات قرآنی شهرستان مشغول فراگرفتن معارف قرآنی هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان بیان کرد: با تدابیری که انجام شده در اکثر روستاها و مناطق مختلف شهرستان گرگان صاحب یک مرکز فرهنگی قرآنی شده اند.

وی گفت: خانه های قرآنی و موسسات قرآنی تلاش می کنند تا با بهره گیری از علم روز و تکنیک های جدید آموزشی نوجوانان، جوانان و خانواده ها را به معارف اسلام ناب محمدی (ص) نزدیک و در عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه معنویت و سبک زندگی اسلامی قدم بر می دارند.

محمدزاده ادامه داد: در شرایطی که تمدن غربی با ارائه سبک زندگی غربی می خواهند نهاد خانواده و تربیت را از بین ببرند، جهاد تبیین در جامعه یک امروز ضروری بوده و یکی از مسیرهای درست آن استعانت و بهره گیری از قرآن است.

رییس تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به طرح پرواز اراده ها گفت: در آینده نزدیک دوره های مهارتی بینشی و رفتاری پیش بینی شده که قرار است بزودی بعد از مطالعاتی که در طول یک سال شده است عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 بانوی فعال گلستانی در عرصه فرهنگی و قرآنی تجلیل شدند

120 بانوی فعال گلستانی در عرصه فرهنگی و قرآنی تجلیل شدند