مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-17سياسي

رتبه دوم اردبیل در «پروژه مهر»


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی کشوری، استان اردبیل در طرح «پروژه مهر» رتبه دوم را به دست آورد.

- اردبیل- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی کشوری، استان اردبیل در طرح پروژه مهر رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مشکی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از برترین های طرح پروژه مهر در اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح دیپلماسی مهارتی که در استان های مرزی با توافق نهاد ریاست جمهوری با استانداران و همراهی وزارت امور خارجه برگزار می شود، در شهرستان مرزی بیله سوار نیز یکی از هنرستان ها به عنوان هنرستان مجری طرح دیپلماسی مهارتی انتخاب و معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در کنار جذب سرمایه گذاران خارجی، برای انتقال تجربیات مهارتی کشورمان به سایر کشورها با همکاری مسئولان جمهوری آذربایجان این طرح اجرایی و عملیاتی می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما آماده اجرای طرح دیپلماسی مهارتی در هنرستان تخصصی بیله سوار هستیم تا بتوانیم تجربیات خود را در این حوزه منتقل کنیم.

مشکی ضرورت توجه به کیفیت آموزشی را در سال تحصیلی جاری یادآور شد و افزود: با پایش و بررسی دقیق آموزش گروه های ابتدایی و متوسطه اول و دوم سعی ما بر این است تا شرایط مطلوبی را به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم اردبیل در «پروژه مهر»

رتبه دوم اردبیل در «پروژه مهر»