مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-17سياسي

غفلت از فضای مجازی ساختاری است


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اینکه از فضای مجازی غفلت صورت گرفته و همه ما در این غفلت مقصریم، گفت: اما این غفلت عاملیتی نیست بلکه ساختاری است.

- سیدمجید امامی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد ملی تولیدمحتوای بسیج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: غفلت از فضای مجازی عاملیتی نیست بلکه ساختاری است و نظام سیاستگذاری و برنامه ریزی فضای مجازی در کشور غفلت اساسی از حوزه محتوا کرده است.

وی عنوان کرد: همه دستگاه های فرهنگی در کشور باید در طراز شرایط پلتفرمی و سپهر جدید فضای مجازی بازآرایی و بازسازی می شدند و مشکل اینجاست که این بازآرایی انجام نشده است.

امامی ادامه داد: همه ما باید در تولیدات و برنامه های خود باز تولدی می داشتیم و همه باید بازتولید می شدیم.

وی افزود: محتوای فرهنگی اساساً در دنیای جدید اگر بازار پردازی نشود کارآمد نخواهد بود و وابسته به حمایت غیر دائم و غیراثرگذار دولتی خواهد ماند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان کرد: بازار پردازی یعنی اینکه محتواها باید مبتنی بر کارکتر و سیستم های نوین نظامات نیازسنجی، اثرگذاری و بازسازی ایده ها قرار بگیرند و کارکترها و شخصیت ها به ابرکارکترها و ابر شخصیت ها تبدیل شوند و در فضای مجازی به معاضدت یکدیگر بیایند به این معنا اگر کتاب موفقی داریم، شخصیت آن کتاب باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از فضای مجازی ساختاری است

غفلت از فضای مجازی ساختاری است