مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-17سياسي

بی ثباتی در مدیریت شهری آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه ها دارد


بی ثباتی در مدیریت شهری آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه ها و روند اجرای کار مدیریت شهری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد امروز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر پلدختر با بیان اینکه ثبات مدیریت از مؤلفه های در مسیر اجرای برنامه ها و از عوامل تحقق اهداف دولت است، اظهار داشت: متأسفانه بی ثباتی در مدیریت شهری باعث تزلزل می شود و آثار ناخوشایندی را در اجرای پروژه ها و روند اجرای کار مدیریت شهری دارد.

وی همکاری و ایجاد انسجام، تنظیم مناسبات با حاکمیت و تنظیم مناسبات با مردم را سه رکن شهردار تأثیر گذار دانست و افزود: شوراها در انتخاب شهردار باید نخست وقت گذاشته و با در نظر گرفتن شاخص ها و مصادیق اقدام به انتخاب کنند تا در میانه راه مدیریت دچار تزلزل نشود.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها در ارتقای امنیت ملی نقش مهم، کلیدی و اساسی دارند، گفت: شهرداری ها، شوراها و دهیاری ها خاکریز اول پاسخگویی به مطالبات مردم هستند که باید چندین وظیفه را با هم انجام دهند و اگر آنها ناراضی باشند بدانید تمام زحمات مسئولان عقیم خواهد ماند.

وی گسست بین مردم و حاکمیت را تهدید دانست و افزود: شهرداری ها، شوراها و دهیاری ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند و رضایتمندی و همدلی مردم را در محلات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثباتی در مدیریت شهری آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه ها دارد

بی ثباتی در مدیریت شهری آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه ها دارد