مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-17سياسي

حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در کنار مردم ایستاده اند


حافظان امنیت امروز با تکیه بر آیات الهی محکم ایستاده اند و از نظم و امنیت و جان مردم دفاع می کنند.

- ایسنا/گیلان فرمانده فراجا گفت: حافظان امنیت امروز با تکیه بر آیات الهی محکم ایستاده اند و از نظم و امنیت و جان مردم دفاع می کنند.

سردار اشتری ظهر امروز در آیین اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن فراجا که در رشت برگزار شد، اظهار کرد: از همه همکاران خصوصا فرماندهی انتظامی استان که مقدمات برگزاری این مراسم را برعهده داشتند تشکر و قدردانی می کنیم، امیدوارم باعث خیر و برکت برای مردم استان باشد، هر مقدار برای مسابقات و مراسم قرآنی وقت بزاریم جا دارد.

وی افزود: به فرمود امام(ره) کتاب انقلاب ما قرآن است، انقلاب اسلامی ما بر مبنای قرآن و مفاهیم قرآنی است و هر کاری در نظام می کنیم پایه و اساس کار ما بر اساس مفاهیم قرآن است.

سردار اشتری گفت: امامین انقلاب هر سخنانی که دارند مبنای قرآنی دینی و اعتقادی دارد، پس ما باید با قرآن مانوس باشیم، خصوصا در نیروهای مسلح که حافظ جمهوری اسلامی ایران و مردم هستند حتما باید مانوس با قرآن بوده و مسیرشان مطابق با قرآن و عترت باشد.

وی با بیان اینکه هدفگذاری و مبنای کار ما آیات الهی است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ریشه در قرآن کریم دارد، اگر مردم ما با کمترین امکانات هشت سال مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در کنار مردم ایستاده اند

حافظان امنیت با تکیه بر آیات الهی در کنار مردم ایستاده اند