مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-17سياسي

اجرای 2500 برنامه در هفته بسیج/ بند از پای 20 زندان غیر عمد باز می شود


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری 2 هزار و 500 برنامه با 43 عنوان محوری در هفته بسیج خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج 20 زندانی غیر عمد و معسر با کمک خیرین و ستاد دیه و حقوق دانان بسیج به آغوش گرم خانواده بر می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ رضا هزاری، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و سومین سالروز گرامیداشت هفته شهید رهنمون برای ارائه خدمات پزشکی رایگان، اعزام گروه های جهادی حقوقی به زندان ها برای ارائه مشاوره و همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه ها طی این هفته خواهد بود.

سرهنگ هزاری با اشاره به راه اندازی سه مرکز مشاوره در شهرستان بیرجند، سرایان و طبس همزمان با هفته بسیج  گفت: برپایی نمایشگاه طرح اسوه، برگزاری مجمع استادیاران و سرمربیان شبکه صالحین، برگزاری محافل قرآنی، لیگ علمی پایا در حوزه دانش آموزی، افتتاح مرکز رشد الگویی در قالب طرح باقرالعلوم(ع) از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است.

وی با اشاره به برگزاری بازدیدهای علمی راهیان پیشرفت به منظور افزایش امیدآفرینی، بیان کرد: رویداد بسیج خدمتگزار ملت ایران در سطح پایگاه های بسیج، برگزاری کارگاه تولید پوستر در مرکز استان، شب شعر، اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2500 برنامه در هفته بسیج/ بند از پای 20 زندان غیر عمد باز می شود

اجرای 2500 برنامه در هفته بسیج/ بند از پای 20 زندان غیر عمد باز می شود